Biuro Kontroli
BIURO KONTROLI
STAROSTWA POWIATOWEGO w STARGARDZIE
ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard ,
stosowany symbol przy znakowaniu spraw TZ
Imię i nazwisko |
Symbol |
Stanowisko |
Telefon |
|
Beata Gajewska |
TZ.GJ1 |
Dyrektor Wydziału |
(91) 48 04 844 |
starostwo@powiatstargardzki.pl |
Agnieszka Pietrucin |
TZ.PE2 |
stanowisko ds. kontroli |
(91) 48 04 845 |
|
|
TZ.3 |
stanowisko ds. kontroli |
|
|
wakat |
TZ.4 |
stanowisko ds. postępowań administracyjnych |
|
|
1. Do zadań wydziału należy w szczególności:
1) z zakresu ustawy o finansach publicznych:
a) opracowanie rocznego planu kontroli,
b) realizacja zadań kontrolnych na podstawie rocznego planu kontroli,
c) realizacja doraźnych zadań kontrolnych na podstawie zarządzeń Starosty lub uchwał Zarządu Powiatu,
d) sporządzanie projektów wniosków do właściwych organów w zakresie ustaleń kontrolnych
e) koordynacja spraw związanych z gromadzeniem informacji w zakresie przeprowadzonych kontroli wewnętrznych i zewnętrznych dotyczących zadań Starosty, Zarządu Powiatu oraz Starostwa Powiatowego,
f) sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli,
g) przeprowadzanie analiz w zakresie ustaleń pokontrolnych,
2) z zakresu ustawy o finansowaniu zadań oświatowych: przeprowadzanie postępowań administracyjnych w sprawie zwrotu dotacji pobranych nienależnie lub w nadmiernej wysokości, niewykorzystanych lub wykorzystanych niezgodnie z przeznaczeniem;
3) z zakresu ustawy o działalności leczniczej:
a) sporządzanie projektów aktów prawnych regulujących działalność SPWZOZ,
b) sporządzanie projektów uchwał Zarządu i Rady Powiatu w zakresie sprawozdań przedkładanych przez SPWZOZ dla podmiotu tworzącego,
c) przeprowadzanie postępowań związanych z wyborem firmy audytorskiej do przeprowadzenia badania sprawozdania finansowego SPWZOZ,
d) sporządzanie projektów dokumentacji dotyczącej przyznania i rozliczania dotacji dla SPWZOZ,
e) sporządzanie projektów uchwał wyrażających zgodę na zbycie aktywów trwałych, oddanie ich w dzierżawę, najem, użytkowanie oraz użyczenie przez SPWZOZ,
f) sporządzanie projektów rocznych planów budżetowych biura oraz ich bieżąca realizacja w odniesieniu do zadań związanych z pełnieniem nadzoru podmiotu tworzącego nad SPWZOZ.
2. Zadania wspólne w zakresie kontroli oraz ustawy o działalności leczniczej:
1) współdziałanie z administracją państwową i samorządową;
2) bieżące śledzenie przepisów prawa w ramach spraw prowadzonych przez biuro.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Dąbrowska Data wytworzenia:
06 cze 2007
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Dąbrowska Data publikacji:
06 cze 2007, godz. 12:56
Osoba aktualizująca informacje
Dominika Ciołek Data aktualizacji:
03 kwi 2024, godz. 08:09