Biuro Obsługi Urzędu
Biuro Obsługi Urzędu
Starostwa Powiatowego w Stargardzie ul. Skarbowa 1, 73-110 Stargard , parter - kancelaria ogólna w holu budynku, pokoje: 02,03 piwnica - pokoje: 002, 005 oraz sekretariat 114
stosowany symbol przy znakowaniu spraw SU
Imię i nazwisko |
Symbol |
Stanowisko |
Telefon |
|
Izabela Lewandowska |
SU.LW1 |
Dyrektor |
(91) 48 04 812 |
starostwo@powiatstargardzki.pl |
Iga Żwikiewicz |
SU.ŻI2 |
Zastępca Dyrektora |
(91) 48 04 878 |
|
Katarzyna Kozłowska |
SU.KZ3 |
Stanowisko ds. gospodarowania składnikami majątku |
(91) 48 04 935 |
|
Patrycja Wolska |
SU.WL4 |
Stanowisko ds. administracyjnych |
(91) 48 04 804 |
|
Michał Witkowski |
SU.WT5 |
Stanowisko ds. obsługi informatycznej |
(91) 48 04 850 |
|
Dominika Ciołek |
SU.CO6 |
Stanowisko ds. obsługi informatycznej |
(91) 48 04 851 |
|
Tomasz Burakowski |
SU.BR7 |
Stanowisko ds. obsługi informatycznej |
(91) 48 04 820 |
|
Krzysztof Mejza |
SU.MJ12 |
Stanowisko ds. magazynowych |
(91) 48 04 882 |
|
Jan Zajączkowski |
SU.ZJ13 |
Konserwator |
|
|
wakat |
SU.14 |
Konserwator |
|
|
Stefania Kozłowska |
SU.15 |
Pracownik gospodarczy - sprzątaczka |
|
|
Krystyna Koszowska |
SU.16 |
Pracownik gospodarczy - sprzątaczka |
|
|
Zdzisława Kaczmarek |
SU.17 |
Pracownik gospodarczy - sprzątaczka |
|
|
Kamila Feszczak |
SU.18 |
Pracownik gospodarczy - sprzątaczka |
|
|
Ewa Dulko |
SU.19 |
Pracownik gospodarczy - sprzątaczka |
|
|
Roman Gładysz |
SU.GA20 |
Stanowisko ds. zaopatrzeniowych-kierowca |
(91) 48 04 805 |
|
BIURO OBSŁUGI KLIENTA |
||||
Ela BłochJoanna Jabłońska-Grzyb |
SU.BO8SU.JB8 |
Stanowisko ds. zarządzania dokumentacją elektroniczną |
(91) 48 04 889 |
starostwo@powiatstargardzki.pl |
Joanna Grońska |
SU.GO9 |
Stanowisko ds. kancelaryjnych |
(91) 48 04 800 |
starostwo@powiatstargardzki.pl |
wakat |
SU.10 |
Stanowisko ds. kancelaryjnych |
(91) 48 04 800 |
|
Krzysztof Szymczyk |
SU.SY11 |
Stanowisko ds. kancelaryjnych |
|
|
wakat |
SU.21 |
Goniec |
|
|
Aurelia Konopka |
SU.KN22 |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu |
(91) 48 04 802 |
sekretariat@powiatstargardzki.pl |
Natalia Januszewska |
SU.JN23 |
Stanowisko ds. obsługi sekretariatu |
(91) 48 04 803 |
|
Do zadań biura należy w szczególności:
1) z zakresu ustawy o samorządzie powiatowym oraz ustawy o finansach publicznych:
a) sporządzanie projektów umów niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania Starostwa,
b) obsługa programu - planowania prognozowania i realizacji budżetu PLAN B,
c) prowadzenie rejestru zaangażowania,
d) realizacja i weryfikacja zamówień poniżej 30.000 euro złożonych przez komórki organizacyjne Starostwa, współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień i Inwestycji,
e) zaopatrywanie w materiały biurowe i druki,
f) prenumeraty gazet i czasopism,
g) gospodarowanie taborem samochodowym,
h) dbanie o prawidłowe oznakowanie pomieszczeń i aktualność tablic informacyjnych,
i) gospodarowanie pomieszczeniami biurowymi i planowanie remontów,
j) organizowanie konferencji i szkoleń dla potrzeb Starostwa oraz jednostek organizacyjnych Powiatu,
k) pomoc techniczna w organizowaniu konferencji i szkoleń z udziałem podmiotów zewnętrznych,
l) planowanie niezbędnych konserwacji i przeglądów budynku oraz kontrola prawidłowości ich realizacji,
m) dbanie o czystość i porządek wewnątrz i przy budynku Starostwa,
n) przedkładanie propozycji wyboru brokera,
o) koordynowanie i pomoc w zbieraniu informacji umożliwiających ustalenie wartości ubezpieczanego mienia Powiatu,
p) realizacja umowy na ubezpieczenie majątku Powiatu,
q) prowadzenie ewidencji i nadzór nad osobami wobec których orzeczono karę ograniczenia wolności w postaci nieodpłatnej dozorowanej pracy,
2) w zakresu rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt, oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych:
a) prowadzenie rejestru korespondencji przychodzącej,
b) odbieranie, segregowanie i przekazywanie do poszczególnych komórek organizacyjnych Starostwa korespondencji przychodzącej (zewnętrznej i wewnętrznej),
c) prowadzenie ewidencji pieczęci,
d) potwierdzanie delegacji osobom przybywającym w sprawach służbowych do Starostwa,
e) przygotowywanie korespondencji do wysyłki,
f) prowadzenie ewidencji przesyłek specjalnych i wartościowych,
g) udzielanie informacji interesantom, w razie potrzeby kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych,
h) obsługa centrali telefonicznej,
i) rejestracja korespondencji w elektronicznym systemie obiegu dokumentów,
j) ustalanie treści tablic urzędowych i ich zamawianie,
3) z zakresu ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne oraz ustawy o samorządzie powiatowym:
a) administrowanie systemem informatycznym (siecią komputerową),
b) koordynacja działań z zakresu informatyki,
c) zabezpieczenie ciągłości funkcjonowania infrastruktury informatycznej i dostępu do informacji zapisywanych w komputerowych bazach danych,
d) nadzorowanie, udzielanie konsultacji i pomoc użytkownikom w zakresie eksploatacji systemów informatycznych i obsługi urządzeń komputerowych,
e) administrowanie bazami danych oraz zapewnienie ich ochrony,
f) pomoc w doborze sprzętu i oprogramowania informatycznego, modernizowanie oraz inspirowanie rozwoju zastosowań informatyki,
g) zabezpieczenie urządzeń i systemu informatycznego służących do przetwarzania danych osobowych,
h) organizowanie szkoleń dla pracowników Starostwa w zakresie wykorzystania technik informatycznych,
i) realizacja zadań dotyczących ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa ich przetwarzania,
j) przygotowanie założeń technicznych i technologicznych, związanych z elektroniczną realizacją usług publicznych,
k) zapewnienie prawidłowego funkcjonowania systemów baz danych i aplikacji elektronicznego obiegu dokumentów i wspomagania zarządzania, zapewnienie ich dostępności, integralności i bezpieczeństwa,
l) utrzymanie ciągłości pracy urządzeń i oprogramowania, zapewnienie prawidłowej eksploatacji i konserwacji zasobów sprzętowych (serwerów, komputerów i aktywnych elementów w sieci komputerowej),
m) administrowanie użytkownikami systemów informatycznych zgodnie z zasadami polityki bezpieczeństwa,
n) współpraca z komórkami organizacyjnymi Starostwa w zakresie funkcjonowania systemów i dedykowanych aplikacji,
o) określenie potrzeb w zakresie licencjonowania i uaktualnienia systemów oprogramowania i aplikacji, ich wdrożenie i dostosowanie do wymagań i potrzeb użytkowników,
p) prowadzenie archiwizacji systemów, aplikacji i baz danych oraz odtwarzanie danych archiwalnych w sytuacjach awaryjnych,
q) sprawowanie nadzoru technicznego nad systemem elektronicznego obiegu dokumentów,
r) prowadzenie stałej kontroli antywirusowej funkcjonujących systemów,
4) w zakresie spraw obywatelskich - prowadzenie biura rzeczy znalezionych, w tym:
a) przyjmowanie i przechowywanie rzeczy znalezionych,
b) prowadzenie ewidencji rzeczy znalezionych,
c) przeprowadzanie procedur dotyczących rzeczy nieodebranych.
5) z zakresu ustawy o zasadach prowadzenia polityki rozwoju - monitoring i analiza dostępnych środków z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz innych pozabudżetowych możliwych do pozyskania na finansowanie zadań z zakresu właściwości Biura,
6) zakresu ustawy o dostępie do informacji publicznej - prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej
7) fakturowanie sprzedaży oraz innych transakcji niekoniecznie związanych z pobieraniem pożytków
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Agnieszka Dąbrowska Data wytworzenia:
22 lis 2007
Osoba dodająca informacje
Agnieszka Dąbrowska Data publikacji:
22 lis 2007, godz. 13:44
Osoba aktualizująca informacje
Dominika Ciołek Data aktualizacji:
03 mar 2025, godz. 11:04