Uchwała Nr 119/11
Uchwała Nr 119/11
Zarządu Powiatu w Stargardzie Szczecińskim
z dnia 13 stycznia 2011 r.
w sprawie przyjęcia sprawozdania z rozliczenia dotacji otrzymanej od Gminy Miasto Stargard Szczeciński
Na podstawie art. 32 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1592, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 113, poz. 984, Nr 153, poz. 1271, Nr 200, poz. 1688, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 167 poz. 1759 z 2007 r. Nr 173, poz. 1218 oraz z 2008 r. Nr 180, poz. 1111 i Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 92, poz. 753, Nr 157 poz. 1241 z 2010 r. Nr 28, poz. 142 i 146, Nr 40 poz.230 oraz Nr 106, poz.675) uchwala się, co następuje:
§ 1. Przyjmuje się sprawozdanie z rozliczenia dotacji otrzymanej od Gminy Miasto Stargard Szczeciński na zadanie pn.: „Remont chodnika ul. Kolejowej w Stargardzie Szczecińskim położonego w pasie drogowym drogi powiatowej nr 1854Z na działkach numer 51 i 63 w obrębie ewidencyjnym 20 Miasta Stargardu Szczecińskiego” według którego:
-
wartość otrzymanej dotacji rzeczowej wynosi - 91 744,49 zł;
-
wartość wykorzystanej dotacji rzeczowej wynosi - 91 744,49 zł;
-
wartość dotacji do zwrotu wynosi - 0,00 zł.
§ 2. Dotację uznaje się za rozliczoną prawidłowo i terminowo.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Marek Stankiewicz - Wicestarosta ....................................
Adam Chrałowicz - Członek Zarządu ....................................
Antoni Guzik - Członek Zarządu ....................................
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Barbara Ganczarska Data wytworzenia:
18 sty 2011
Osoba dodająca informacje
Barbara Ganczarska Data publikacji:
18 sty 2011, godz. 11:15
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Ganczarska Data aktualizacji:
18 sty 2011, godz. 11:16