Uchwała Nr 212/11
Uchwała 212/11
Zarządu Powiatu w Stargardzie Szczecińskim
z dnia 3 lutego 2011 r.
w sprawie realizacji zadania pn.: „Przebudowa i budowa drogi powiatowej numer 1711Z na odcinku Stargard Szczeciński - Witkowo oraz 1716Z Witkowo - Dolice - do granicy powiatu. Droga powiatowa 1716Z część etapu C oraz część etapu D, tj. odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1777Z na długości 1,0 km w kierunku Morzycy wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu na całej długości dróg”
Na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759, Nr 161, poz. 1078, Nr 182 poz. 1228), uchwala się co następuje:
§ 1. 1. Powierza się Zarządowi Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, realizowanego w ramach zadania pn.: „Przebudowa i budowa drogi powiatowej numer 1711Z na odcinku Stargard Szczeciński - Witkowo oraz 1716Z Witkowo - Dolice - do granicy powiatu. Droga powiatowa 1716Z część etapu C oraz część etapu D, tj. odcinek od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1777Z na długości 1,0 km w kierunku Morzycy wraz z elementami bezpieczeństwa ruchu na całej długości dróg”
2. Do czynności, o których mowa w ust. 1 należy:
-
w ramach przygotowania postępowania:
-
oszacowanie wartości zamówienia,
-
przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu,
-
opracowanie i zatwierdzenie Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
2) w ramach przeprowadzenia postępowania:
a) publikacja ogłoszenia oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zgodnie z obowiązującymi przepisami,
b) udzielanie odpowiedzi na zapytania wykonawców, dokonywanie ewentualnych zmian Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia,
c) badanie i ocena ofert złożonych do postępowania,
d) dokonanie wyboru oferty najkorzystniejszej, odrzucenie ofert oraz wykluczenie wykonawców, w razie zaistnienia przesłanek,
e) dokonywanie wszelkich czynności w zakresie środków ochrony prawnej,
f) przygotowanie i przedłożenie do podpisu projektu umowy, zgodnego z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz ofertą wykonawcy,
g) wykonywanie innych czynności związanych z realizowaną procedurą i wynikających z obowiązujących przepisów.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Zarządu Dróg Powiatowych w Stargardzie Szczecińskim.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Waldemar Gil - Starosta ........................................
Marek Stankiewicz - Wicestarosta ...........................................
Antoni Guzik- Członek Zarządu ..........................................
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Barbara Ganczarska Data wytworzenia:
08 lut 2011
Osoba dodająca informacje
Barbara Ganczarska Data publikacji:
08 lut 2011, godz. 09:57
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Ganczarska Data aktualizacji:
08 lut 2011, godz. 09:58