Logo BIP
Herb
Biuletyn Informacji Publicznej
Starostwa Powiatowego w Stargardzie

Wyszukiwanie zaawansowane

Menu przedmiotowe

BOI

Tagi

Zarządzenie Nr 96/11 zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim


Zarządzenie nr 96/11

Starosty Stargardzkiego

z dnia 10 maja 2011 r.

zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim

 

Na podstawie art. 104? § 2 Kodeksu pracy (Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z póź. zm.) wprowadza się zmiany w Regulaminie Pracy Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim w następującym brzmieniu:

§ 1. W zarządzeniu Nr 46/09 Starosty Stargardzkiego z dnia 30 czerwca 2009 r. § 42 ust. 2 pkt. 5 otrzymuje brzmienie:

„5) informowania pracowników podczas wstępnego szkolenia ogólnego z zakresu bhp o ryzyku zawodowym występującym na danym stanowisku pracy.”

§ 2. Regulamin wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią regulaminu przez pracownika dołączane jest do jego akt osobowych.


Metadane - wyciąg z rejestru zmian

Osoba odpowiadająca za treść informacji

Barbara Ganczarska

Data wytworzenia:
16 maj 2011

Osoba dodająca informacje

Barbara Ganczarska

Data publikacji:
16 maj 2011, godz. 11:45

Osoba aktualizująca informacje

Barbara Ganczarska

Data aktualizacji:
16 maj 2011, godz. 11:46