Zarządzenie Nr 96/11 zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim
Zarządzenie nr 96/11
Starosty Stargardzkiego
z dnia 10 maja 2011 r.
zmieniające zarządzenie w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Pracy Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim
Na podstawie art. 104? § 2 Kodeksu pracy (Dz. U. z 1998r. Nr 21, poz. 94 z póź. zm.) wprowadza się zmiany w Regulaminie Pracy Starostwa Powiatowego w Stargardzie Szczecińskim w następującym brzmieniu:
§ 1. W zarządzeniu Nr 46/09 Starosty Stargardzkiego z dnia 30 czerwca 2009 r. § 42 ust. 2 pkt. 5 otrzymuje brzmienie:
„5) informowania pracowników podczas wstępnego szkolenia ogólnego z zakresu bhp o ryzyku zawodowym występującym na danym stanowisku pracy.”
§ 2. Regulamin wchodzi w życie po upływie 2 tygodni od dnia podania go do wiadomości pracowników. Oświadczenie o zapoznaniu się z treścią regulaminu przez pracownika dołączane jest do jego akt osobowych.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Barbara Ganczarska Data wytworzenia:
16 maj 2011
Osoba dodająca informacje
Barbara Ganczarska Data publikacji:
16 maj 2011, godz. 11:45
Osoba aktualizująca informacje
Barbara Ganczarska Data aktualizacji:
16 maj 2011, godz. 11:46